بدیهی است که اینستاگرام، به عنوان یکی از بهترین و البته مناسب ترین فضاها، برای معرفی کسب و کارها و برندها شناخته می شود. بسیاری از برند ها و شرکت ها توانسته اند به خوبی از ظرفیت های این فضای آنلاین استفاده کنند. تقریباً تمام کسب و کار هایی که به خوبی از پتانسیل این فضا استفاده کرده اند، یک ویژگی بارز دارند؛ و آن هم یک شیوه معرفی بسیار عالی است». اگر شما نتوانید به خوبی خود را به مخاطبان جدید معرفی کنید، به احتمال زیاد نمی توانید بازخورد خوبی هم بگیرید. ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام؛ راهکاری است که به شما کمک می کند تا به بهترین وجه ممکن، خدمات و محصولات خود را در این فضای بسیار عالی به نمایش بگذارید، و با آن فروش و درآمد خود را چندین برابر کنید.

در پاسخ به این سوال می بایست گفت که: اینستاگرام؛ یک رسانه متکی به ویدیو و تصویر است و بر خلاف توییتر و پینترست، از متن و تکست کمتری برخوردار می باشد.» در واقع دلیل برتری این رسانه هم نسبت به دو مورد یاد شده همین است، بنابراین، اگر شما هم بخواهید در آن به موفقیت برسید، باید مطابق میل کاربران آن عمل نمایید. ساخت کلیپ تبلیغاتی برای اینستاگرام، راهکار بسیار موثری است که می تواند در کمترین زمان ممکن، بیشترین مفهوم را به مخاطب منتقل کند و همین امر سبب شده تا برند های محبوب هم از آن استفاده نمایند. با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی برای اینستاگرام، نه تنها می توانید پیام خود را بهترین وجه منتقل کنید، بلکه می توانید تعداد بیشتری مخاطب را به سمت خود جلب کنید.

یک ویدیو مناسب، می تواند به راحتی در بین مخاطبان پخش شود و باعث دیده شدن برند شما» در بین چندین و چند هزار کاربر جدید شود، و همین عاملی است که در نهایت به موفقیت کسب و کار شما ختم می شود. البته این موفقیت در صورتی بوجود می آید که شما بتوانید یک کلیپ مناسب و عالی تولید نمایید، که این امر هم نیازمند رعایت اصول ویژه خود می باشد، که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

این مطلب از صفحه ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام طلوع فیلم گرفته شده است.

فاکتور های مهم در ساخت کلیپ تبلیغاتی اینستاگرام



  • مفهوم مناسب

این فاکتور، از دیگر مشخصه هایی است که می بایست در ساخت کلیپ یک دقیقه ای برای اینستاگرام رعایت کنید. مخاطبان، هیچگاه تمایل ندارند به محتوا های بدون مفهوم واکنش نشان دهند و به همین سبب است که بسیاری از برند های تبلیغاتی، سعی در این دارند تا در ویدیو های خود، مفاهیم جذابی را ارائه دهند تا در بین مخاطبان بیشتر نفوذ کند.

  • کیفیت و جذابیت بصری

این مورد از دیگر مشخصه هایی است که می بایست حتما در ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام و یا ساخت استوری تبلیغاتی شما، مشهود باشد. این موضوع کمک می کند تا افراد بیش از پیش، برای تماشای آن زمان بگذارند. بیشتر افرادی که در اینستاگرام بصورت حرفه ای فعالیت دارند و قصد ساخت تیزر معرفی پیج اینستاگرام خود را دارند این موضوع را در صدر خواسته های خود قرار می دهند؛ چرا که به خوبی می دانند که هم مخاطبان و هم الگوریتم های اینستاگرام، واکنشی به محتوا های بی کیفیت نمی دهد.

  • موضوع و نحوه ی بیان

این عامل مهم ترین و البته بارز ترین فاکتوری است که می بایست حتما تمرکز بسیار زیادی بر روی آن داشته باشید؛ چرا که به تنهایی می تواند موجب وایرال چندین برابری محتوای شما، در بین کاربران شود. شیوه بیان می تواند با استفاده از داستان یا ترکیب تصاویر و به کمک بازیگران یا شخصیت ها باشد، که بکارگیری هرکدام از آن ها می بایست بر اساس مخاطب هدف شما و خواسته آنان باشد. ترکیب مناسب این موارد در کنار یکدیگر نیازمند یک تیم با تجربه و مهارت فراوانی است، که به خوبی بتواند نیاز هر دسته از مخاطبان را شناسایی و بر اساس آن ها، اقدام به ساخت تیزر و کلیپ نماید. 

فیلمنامه نویسی انیمیشن

ساخت کلیپ تبلیغاتی اینستاگرام

اولین فیلمبردار

نحوه استناد به مقالات ویدیویی ، مورد JoVE

چه چیزی یک فیلم آموزشی آنلاین را جذاب می کند؟

خدمات تولید محتوای ویدیویی

مشکلات در ساخت فیلم سینمایی

های ,ساخت ,هم ,تبلیغاتی ,یک ,کلیپ ,است که ,که به ,خود را ,به خوبی ,می بایست

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی فروشگاه اینترنتی زرد azadshop رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه naghshiekhial مد و زیبایی دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته 30namaturk وبلاگ شخصی asemanbluet