دوره ها و برنامه های آنلاین همچنان در حال گسترش هستند. 1 مزایای بالقوه برنامه های آنلاین که اغلب ذکر می شود شامل دستیابی به مخاطبان مختلف مانند دانش آموزان غیرمذهبی ، متخصصان کار و دانشجویان بین المللی است. تنوع و انعطاف پذیری ابزارهای یادگیری آنلاین. و کاهش احتمالی هزینه ها - مخصوصاً با توجه به افزایش شهریه.


سالهاست که ویدئو از آموزش پشتیبانی می کند و فیلم های آموزشی اغلب یکی از م keyلفه های اصلی دوره های آنلاین هستند. ویدئو توانایی انتقال مواد را از طریق کانالهای شنوایی و دیداری و ایجاد یک محیط یادگیری چند حسی دارد. هنوز چیزهای زیادی در مورد آنچه باعث ایجاد فیلم آموزشی جذاب به ویژه در محیط آنلاین می شود ناشناخته مانده است. دانش آموزان چه ویژگی هایی را تحت تأثیر یادگیری خود می دانند؟ کدام فیلم ها بیشترین بازدید را دارند؟ این سوالات در طراحی دوره آنلاین ، و تجارب آموزش و یادگیری مهم هستند. همچنین در نظر گرفتن این نکته مهم است که حتی اگر تولید فیلم پیچیده و کم هزینه تر از همیشه باشد ، رسانه ها هنوز هم به منابع تولیدی نیاز دارند و بنابراین بهترین راهها برای تخصیص آن منابع استراتژیک می شوند.


دانشکده آموزش مداوم (SCE) در دانشگاه کلمبیا یک تیم داخلی دارد که دوره های آنلاین را برای برنامه های مختلف تولید می کند. طراحی آموزشی در هسته اصلی توسعه دوره های آنلاین نهفته است و تیم بررسی مداوم نحوه تأثیر طراحی بر اهداف یادگیری را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلم جذاب ، ما تجزیه و تحلیل تحلیلی را از بستر میزبانی ویدیو بررسی کردیم و 10 دانشجو را برای شرکت در مصاحبه های عمیق در مورد تجربیات یادگیری خود با رسانه دوره ، استخدام کردیم. این مقاله برخی از یافته های نوظهور از این داده ها را ارائه می دهد.


دانشکده آموزش مداوم ، دانشگاه کلمبیا

دانشکده آموزش مداوم در دانشگاه کلمبیا انواع برنامه های کارشناسی ارشد و گواهینامه را ایجاد می کند که در اطراف حرفه های نوظهور و میان رشته ای در زمینه هایی مانند ارتباطات ، فن آوری و پایداری ساخته شده است. از این برنامه ها ، چندین برنامه آنلاین یا "ترکیبی" است (که در آن تعداد قابل توجهی از فعالیت های دوره ای بصورت آنلاین رخ می دهد اما در هر ترم جلسات فوری حضوری حضوری نیز وجود دارد). دوره های آنلاین در سیستم مدیریت یادگیری Canvas by Instruction میزبانی می شوند ، جایی که اکثر مطالب ارسال می شوند و تبادلات اجتماعی اتفاق می افتد: برنامه های درسی ، فعالیت ها ، خواندن ها ، فیلم ها ، انجمن های گفتگو ، تکالیف و غیره. بیشتر دوره ها هفتگی هستند " جلسات زنده "که در بستر وبینار Adobe Connect برگزار می شود ، جایی که دانشجویان و اعضای هیئت علمی برای یک تا دو ساعت در رویدادهای مجازی که شامل سخنرانی ها ، کار گروهی ، سخنرانی دانش آموزان و سایر اشکال تعاملات کلاس است ، با یکدیگر دیدار می کنند.


جمعیت دانشجویی فارغ التحصیل در SCE متشکل از زبان آموزان بزرگسال است. تحقیقات نشان داده است که فراگیران بزرگسال دارای خصوصیاتی مانند جهت دهی به خود ، انگیزه درونی و جهت گیری هستند. 2 بسیاری از دانشجویان حرفه ای تمام وقت با چندین سال تجربه هستند. تعداد قابل توجهی در حال پذیرش مدرک پیشرفته دارند. برنامه انعطاف پذیر دوره های آنلاین اغلب برای افرادی که تمام وقت و با تعهدات خانوادگی کار می کنند ، ایده آل است.


گردش کار رسانه برای دوره های آنلاین

یک تیم داخلی در SCE برای پیش بینی و تولید دوره های آنلاین با دانشکده همکاری می کند. مربی ابتدا کار با یک طراح آموزشی را شروع می کند ، و سپس با سایر اعضای تیم برای فرصت های رسانه ای ، نیازهای فن آوری ، ایده های وبینار و سایر عناصر درسی م می کند. هنگام ایجاد استراتژی رسانه ، عناصر مختلفی در نظر گرفته می شود ، مانند اینکه چگونه رسانه می تواند به دانشجویان در رسیدن به اهداف آموزشی کمک کند. مدت زمان "ماندگاری" رسانه ها چقدر خواهد بود؛ و مقدار زمان / هزینه تولید به طول خواهد انجامید (به عنوان مثال فیلمبرداری مکان و انیمیشن به منابع بیشتری نیاز دارد). تدوین استراتژی رسانه ای مستم گفتگوی فعال بین طراح آموزش ، تهیه کننده رسانه و عضو هیئت علمی است.


پس از ایجاد یک طرح رسانه ای ، پیش تولید شروع می شود. اعضای هیئت علمی رئوس مطالب یا متن ها را برای بررسی ایجاد و ارسال می کنند. فیلم های متحرک بصورت داستانی انجام می شوند. تیم رسانه ای تاریخ تولید را ترتیب می دهد و مکان هایی را برای فیلمبرداری رزرو می کند. در حین تولید ، صوتی ، روشنایی ، دوربین ، پس زمینه ، یک تله پروپستر و غیره تنظیم شده اند. فیلم ها اغلب با تحویل محتوا توسط اعضای هیئت علمی تولید می شوند. در مراحل پس از تولید ، فیلم ها یک تا سه هفته پس از فیلمبرداری ویرایش می شوند. فرآیند بررسی بعدی شامل طراح و مربی آموزشی است. فیلم های نهایی فشرده شده ، صادر می شوند و در Kaltura بارگذاری می شوند (یک بستر ویدئویی منبع باز برای ذخیره و تعبیه رسانه هایی که توسط بسیاری از م institutionsسسات آموزش عالی استفاده می شود).

فیلم هایی که SCE تولید می کند از نظر هدف و ارزش تولید دامنه وسیعی دارند. پروژه های گذشته شامل قطعات متحرک ، مستندها ، مصاحبه های سخنران مهمان ، سخنرانی های محتوا ، شبیه سازی ها ، سناریو های نوشته شده با بازیگران و انواع دیگر فیلم ها است. تیم رسانه ای به طور کلی هر ترم در حدود 50-80 دارایی رسانه تولید می کند.

فیلم زیر گزیده ای از سخنرانی محتوای رسانه ای را نشان می دهد که در آن یکی از اعضای هیئت علمی در مورد تحریک مغز بحث می کند. این یک فیلمبرداری از موقعیت مکانی بود که در آزمایشگاه علوم اعصاب فیلمبرداری شده بود ، و پس از تولید شامل انیمیشن انتخابی بود.

https://er.educause.edu/

فیلمنامه نویسی انیمیشن

ساخت کلیپ تبلیغاتی اینستاگرام

اولین فیلمبردار

نحوه استناد به مقالات ویدیویی ، مورد JoVE

چه چیزی یک فیلم آموزشی آنلاین را جذاب می کند؟

خدمات تولید محتوای ویدیویی

مشکلات در ساخت فیلم سینمایی

، ,های ,ها ,رسانه ,آنلاین ,فیلم ,می کند ,می شوند ,های آنلاین ,دوره های ,می شود ,دانشکده آموزش مداوم

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهاد ادامه دارد ... بمب چت| چت بمب|بمبی ها داور فوتبال منِ رویایی minugerafict frectalisp پایا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سایا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. کافه عکس فصل باران