ژورنال تجربیات تجسمی (JoVE) ژورنالی است که با همکار بررسی شده و مقالات ویدیویی را منتشر می کند. به منظور آگاهی از تأثیر مقالات ویدئویی و نحوه استفاده از آنها در سایر مقالات ژورنالی ، یک نمونه تصادفی از 500 مقاله که حداقل به یک مقاله JoVE استناد می کردند ، تهیه شد و تجزیه و تحلیل محتوای استنادی انجام شد تا از دلایل استناد آگاهی یابد ، فراوانی ذکر استناد ، محل استناد و هرگونه ارتباط بین خصوصیات استناد به متن و زمان استناد. نتایج نشان داد که مقالات JoVE بیشتر به دلایل روش شناختی (4/72 درصد) و در بخشهای روش مقاله (2/53 درصد) استناد می شوند. متن 44.1٪ استنادها شامل عباراتی مانند "قبلاً شرح داده شده" است. بیش از یک سوم (38.8٪) استنادات به مقاله های JoVE خود استنادی بوده است. مقالات JoVE که به خود استناد شده اند به احتمال زیاد دارای تعداد بیشتری استناد هستند ، به دلایل مختلف و در بخشهای مختلف مقالات استناد می شوند. همچنین احتمالاً نویسندگان بیشتری دارند. اکثر مقالات (6/75 درصد) فقط یک بار در مقاله های ذکر شده ذکر شده اند. ضریب تأثیر میانه (MIF) مجلات با استناد به مقالات بیشتر از MIF از هر گروه موضوعی Web of Science بود ، نشان می دهد که مقالات ارجاعی بیشتر از ژورنال هایی با فاکتورهای تأثیر نسبتاً بالا بودند. به طور کلی ، مقالات JoVE نقش مهمی در شفافیت و انتقال روشها و فرآیندهای تحقیق دارند.

https://link.springer.com/article/10.1007/s11192-0-2957-6

فیلمنامه نویسی انیمیشن

ساخت کلیپ تبلیغاتی اینستاگرام

اولین فیلمبردار

نحوه استناد به مقالات ویدیویی ، مورد JoVE

چه چیزی یک فیلم آموزشی آنلاین را جذاب می کند؟

خدمات تولید محتوای ویدیویی

مشکلات در ساخت فیلم سینمایی

استناد ,مقالات ,، ,jove ,مقاله ,یک ,استناد می ,استناد به ,مقالات jove ,می شوند ,در بخشهای

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی pikasotarhzizo دیجیتال مارکتینگ دانلود فایل های کمیاب همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی audiovisualxxx سایت جانز| مرکز دانلود فیلم نمایندگی پخش و فروش تنباکو های النخل الفاخر مزایا حصار آسمان پخش آرایشی و پزشکی حسینیان